Friday, June 12, 2009

Logo ILLUMANITI



Gerak mata aku terhenti seketika apabila terbaca mengenai logo illumaniti yang merupakan gerakan Freemason (Freemasonry). Mungkin diantara kamu sudah jemu dengan cerita pergerakan Freemason ini, tapi bagi aku ianya tidak akan lupus selagi bumi ini tidak terlipat oleh tiupan sangkakala ke-3 oleh Utusan Maha Esa iaitu Israfil, bagi telinga Kristian ianya lebih dikenali sebagai Serafim & Kerubim..ala macam " Iskandar - Alexander ".

Logo ini terletak dibelakang mohor negara Laknaktullah kerna bersetongkol dgn bangsa Yunani[Amerika Syarikat (A.S) bagi aku gelaran setimpal nama (A.S) ialah " Aku Setan " ]. Ianya hanya terdapat pada mata wang USD 1.00 (Federal Reserve Dollar Bill). Mata wang ini mula digunakan pada 1 May 1776 bersama seiring dengan tarikh pertubuhan ini. Tarikh yang penuh sejarah itu telah diabadikan di tapak pyramid ...kod nye (MDCCLXXVI).

Piramid itu pula merujuk kepada “The Great Pyramid” Giza, Mesir. Ini adalah kerana pyramid merupakan hasil orang titisan peluh Yunani, ianya juga merupakan lambang ilmu sihir pada zaman purba ianya dapat diketahui melalui susunan @ lapisan batu-batu pyramid yng disusun sebanyak 13 barisan (simbol sihir)

“NOVUS ORDO SECLORUM” = ORDER BARU SEKULAR

“ANNUIT COEPTIS” = PERJUANGAN (PAKATAN SULIT) KITA UNTUK ORDER BARU SEKULAR.

SIMBOL MATA

Terletak di puncak pyramid melambangkan mata tuhan Lucifer (iblis) yang mengawal alam semester.



Mengandungi tanda sihir (Occult). = no 13.

13 bintang-bintang Nabi Daud

13 daun-daun

13 panah

“ANNUIT COEPTIS” 13 abjad E PLURIBUS UNUM “










No comments: